Başarı Servis Ailesi, gelişmiş servis bilinci ve anlayışıyla kullanıcıya en iyi hizmeti vermeyi benimsemiştir. Servis yapımızın etkinliğini ve başarısını artırmak amacıyla teknik ekiplerimizin tümü, büyük önem verdiğimiz ve genel ilkemiz olan “doğru teknik hizmet ve düzgün diyalog” konularında eğitim almaktadırlar. Bu kalitenin sürekliliğini sağlamak için tüm Yetkili Servislerimiz, Başarı Servis Müdürlüğü yetkililerince davranış kalitesi, işçilik kalitesi, yedek parça kalitesi, kıyafet kalitesi, servis düzen kalitesi, bina ve yer kalitesi, teknik donanım kalitesi yönünden periyodik olarak kontrol edilirler.
“Çünkü biz, işinizi rahat bir şekilde yürütebilmeniz için tek sorumlu iletişim noktanız olabiliriz. Daha verimli işgücü, esneklik, kontrol ve performans artışı sağlayarak ihtiyaç duyduğunuz hizmetleri üstün kaliteyle, tek bir noktadan alabilmeniz için çalışıyoruz.”

Özgür Başarı
CEO% 100 Müşteri Memnuniyeti
Firmamızın başarısı %100 müşteri memnuniyeti ilkesine dayanmaktadır.
7/24 Servis ve Destek
İhtiyaç duyduğunuz her an yanınızda olmak için gezici servis ağımız ile hazırız.
Uzman Ekip
Çalışanlarımızın hepsi işinde uzman ve deneyime sahip kişilerdir.
Para Değil, Kalite Hedefimiz
Önceliklerimiz arasında ilk hedefimiz kalite ve memnuniyettir.
Deneyim ve Tecrübe
Yılların verdiği deneyim ve tecrübemiz ile işimizi severek yapmaktan mutluyuz.